2009-09-26 | 10:31:37

lördag

Kräftan 22/6-22/7
En spännande lördag, du har turen på din sida och
dessutom är du väldigt spontan och nyfiken just nu.
Godmorgon!

Ibland blir jag irriterad på mig själv! Varje gång Christian ska gå upp tidigt så vaknar jag med och kan inte somna om! Så nu har jag varit vaken sen 8 och är egentligen riktigt trött! Vet inte riktigt vad det är med mig liksom!

Igår så var jag och Christian i klippan för att fira Karro som passerade 30 års strecket igår. Åt på rackis och hade väldigt trevligt! Jag och Christian fick däremot lämna skaran tidigt. Det tar ju ändå en timme att åka hem och Christian skulle upp tidigt idag! Vi var hemma runt elva tiden och då så pillade vi lite på våra datorer för att sen lägga oss i sängen och titta på något program från svt med Henrik Schyffert, Anna Anka, Jay-Z och någon annan tjej som jag inte minns vad hon heter! Efter det så satte Christian på här är ditt liv men då gav jag upp och somnade!

På dagens schema så står det först frukost. Sen ska jag hem till Madde för att plugga lite. Stannar inte där jättelänge för sen ska jag åka till GABBE! Kände att jag verkligen inte ville vara ensam hemma 2 dagar i rad som det nu blir i och med att han jobbar dubbelskift. Räcker med imorgon isåfall!

Nu ska jag äta frukost sen blir det att cykla till Madde! Kommer hem sent ikväll!

/V♥

Kommentarer;
Gabbe

längtar tills du kommer!!!

2009-09-26 kl. 11:26:09

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!