2009-09-05 | 23:25:55

lördag

Kräftan 22/6-22/7

Bra dag för egna påhitt och spontana infall,
men räkna med att en släkting tycker att du går för långt.


Godkväll!
Igår var jag och Emma och tränade, tränade ben så in i helsike men det var skönt. Mindre skönt idag då det verkligen känns att man har ansträngt dem!
Efter vår träning så stack jag till jobbet där det inte hände allt för mycket. Jobbade till 5 och sen var det bara att åka hem och laga mat till mig och Christian! Gjorde inte mycket mer igår utan låg mest i sängen och tittade på tv.

Idag vaknade jag tidigare än vad jag behövde men låg kvar i sängen till 11. Gjorde vid mig och stack sen till jobbet. Det var ganska mycket folk idag så man hade att göra! Kom hem och fick mat av Christian sen stack han till jobbet och jag har varit ensam sen dess.
Låg i sängen ett tag och läste Ps i love you. Kom en bit faktiskt! Sen fick jag ett flipp och började städa och måla det sista. Det är fortfarande inte klart i och med att jag inte når alla hörn så det får christian ta sen! Bilder på det kommer senare!

Det kommer även att komma bilder från min och emmas söndag som var helt galen! En hel box  vin gick åt och ja det var jävligt bra jobbat!

I kväll har jag även fixat Saras blogg och det blev ganska bra det!

Nämnde även i torsdags att jag hoppades att mina böcker skulle komma innan tisdag och det verkar som att de ska göra det för de ska vara skickade från adlibris som igår! Hoppas på att få dem på måndag! Så det blir att börja plugga direkt som sagt!  

Nu ska jag ställa tillbaka alla sakerna på rätt plats och sen ska jag dimpa ner i sängen igen!

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!