2009-09-28 | 19:37:37

måndag

Kräftan 22/6-22/7
Du försöker sänka tempot lite eftersom du vill planera veckan.
Men det händer nya saker hela tiden.
Tjena!

Idag har det varit en riktigt hemsk dag! Har haft sådana pms besvär så det finns inte. Har börjat gråta för minsta lilla och varit riktit kinkig mot Christian. Det som är mest irriterande är att man vet inte varför man beter sig som man gör! Varför man reagerar på skitsaker som inte betyder något.

Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag och Christian var iväg ett tag och tittade på inredningssaker, jackor och kläder. Blev inget inhandlat idag måste spara pengar nu. Det enda som jag ska köpa denna månaden är en vinterjacka!
Anledningen till att jag ska spara pengar är att jag och Christian har fått en större lägenhet och det är endel som måste köpas. Har ju inget riktigt köksbord så det måste inhandlas. Sen ska det köpas en större säng och det är inte super billigt. Lägenheten som vi har fått ligger i samma hus som det jag bor i nu fast en våning ner. Detta kommer att bli bra. Jag ska skriva på kontrakt på fredag och sen får vi officiellt lägenheten den första december. Däremot så ska vi måla om den så har kommit överrens med han som bor där nu att få den tidigare!

Nu blir det tv-tittande. Är ensam ikväll igen. Christian jobbar som vanligt men sånt är livet. Måste ha en inkomst!
Ska upp tidigt imorgon med! Dags för tenta delkurs 1 i statistik! Here we go!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!