2009-09-07 | 10:42:56

måndag

Kräftan 22/6-22/7
Måndagen blir inte alls som du hoppades.
Allt tar onödigt lång tid och du känner dig inte uppskattad.


God förmiddag!

Är på jobbet nu och är faktiskt inte det minsta trött! Kanske var det för att jag somnade klockan halv 10 igår. Vaknade i och för sig när Christian kom hem fast det var vid 12 så det var chill. Mös lite och sen somnade jag som en stock igen!
Gick upp lite innan 8 och för en gångs skull så skulle Christian upp före mig så hade ingen beslutsångest om jag skulle gå upp eller mysa med honom!

Jag har fått tillbaka min dator igen men jag börjar redan bli knäpp på den, msn vill inte fungera som det ska. Den har blivit allmänt seg osv. Var inte längesedan vi formaterade den men ja. Har väl lagt in lite för mycket skit! Ska hem och försöka fixa lite på den!

Idag så jobbar jag till 17 sen blir det hem och äta, packa och mysa med Christian. Gäller att packa bra nu i och med att vi ska vara borta i en vecka! Brukar alltid att packa för mycket. Jag hoppas bara att mina böcker kommer imorgon! Jag måste verkligen ha dem när vi är hos hans föräldrar. Både på vägen upp, där uppe och sen när vi åker hem! Måste plugga, plugga och åter plugga!

Åter till mitt arbete! Snart bara 6 timmar kvar!

/V

Kommentarer;
Annika

Åh, jag visste inte att du hade en blogg, då läggs du här med till på min blogglista som jag följer dagligen;) Tack för det, jag diggar din design också, speciellt headern!!

2009-09-07 kl. 14:29:54
http://annikaanderssons.blogg.se/
Annika

Åh, har du det, hade varit skitbra om jag fick låna det, man måste ju ha blommor överallt.. haha. Jag kommer inte till skolan imorgon, vi har bara en information, känns inte lönt att åka upp för 1.45 timmar.:S men på onsdag? Har ni föreläsning då? så kanske vi kan träffas nån stans vid skolan eller i stan?

2009-09-07 kl. 21:24:39

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!