2009-09-28 | 22:17:14

nytt nytt nytt

Nu har jag tittat på svenska hollywoodfruar. Gud vilket komiskt program! Det är verkligen underhållande, jag och mina vänner kan verkligen visa att vi är blonda men de är fan ännu värre! De kvinnorna vet verkligen hur man skapar rubriker!

Nu ikväll så har jag kollat på ikeas hemsida, min favoritsida för tillfället, efter lite nya saker till lägenheten. Saker måste planeras och pengar måste sparas. Här är ett litet smakprov på vad jag vill köpa och om jag får som jag vill så blir det såhär!


Blev inspirerad av Anna's bord när jag var där och hälsade på!


Denna ska upp i hallen.

 Även denna ska vara i hallen.

 / V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!