2009-09-08 | 15:53:52

oh yes!

Mina böcker kom idag :D Har redan varit och hämtat dem och börjat läsa! Det är väldigt mycket ord hit och dit som man måste lära sig men det är bara att kämpa på. Har tenta om 3 veckor! Måste få lite gjort när vi här hos hans föräldrar med!

Blev ingen skola idag på grund av en incident med Christian. Lite allvarligt men ingen har dött i alla fall!

Nu tror jag även att allt är färdigpackat. Ska bara ta tag i diskandet med så blir det superbra här!

Jag var klar med min design och la upp den men märkte att jag inte var riktigt nöjd så därför bytade jag tillbaka till min gamla! Däremot så ska jag försöka bli klar med den såfort som möjligt! Vill inte bara byta bilder och färg utan jag vill att det ska vara mer skillnad så det kommer nog att ta ett tag!

Nu ska jag återvända till min praktisk statistik bok!

/ V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!