2009-09-16 | 15:43:28

onsdag

Kräftan 22/6-22/7
Du är inte nöjd med din ekonomi men du fattar ett
par beslut som du vet blir lönsamma på lite sikt.

god eftermiddag!

Det har varit fullt upp nu de dagarna som har varit så har inte riktigt hunnit att blogga!

I söndags så åkte jag med Christian och hans föräldrar på kryssning till Åland. Det var min första kryssning och intrycken var väldigt många! Kvällen började med att vi gick in till Pär och Iris för att chilla lite innan middagen skulle börja. Klockan 19 befann vi oss nere i matsalen och det bjöds på riktigt god mat, förutom svampen då men jag åt lite och gav Christian resten! Förrätten var någon renröra med kantareller. Huvudrätten var en oxbit med potatiskaka och vitlökssmör, det var riktigt smarrigt! Däremot så var efterrätten den allra godaste! Det var havstornpannacotta! Den smälte i munnen! Urgod!
Efter maten så blev det ytterligare lite chill uppe i hytten för att sen bege oss ner till festligheterna! Det bjöds på mycket härlig musik och trevlig sällskap!

I måndags så vaknade jag ganska tidigt att solen lös in i hytten. Det var en riktigt fin utsikt som man hade fått! Låg i sängen till lite innan 9 då det var dags för frukost! Så mycket olika saker att välja mellan. Om man skulle ha varit där varje dag så skulle man ha blivit fet för där fanns även dessert som jag glatt lät åka ner i strupen.
Efter frukosten gick vi upp och sov en sväng till sen hände det inte mycket mer, umgicks lite och hade allmänt trevligt!

Igår så var det dagen för hemfärd. Veckan har gått superfort och jag hade gärna stannat där i några dagar till men nu är det som det är!
På hemfärden så stannade vi i kista galleria. Stannade inte så länge, om jag ska vara ärlig så blev jag inte super imponerad! Sen bar det av till Jönköping där vi skulle göra en husesyn hos Anna! Stannade tills idol var över. Hade det väldigt trevligt! Sen var det bara att hoppa in i bilen igen och åka hem mot Halmstad. Var väl hemma vid lite över 11 men kom inte i säng förrän det var alldeles för sent!

Idag så var det skolan som gällde! Det är väldigt mycket fakta nu och jag måste verkligen sätta mig någon timme nu innan det är gasque ikväll. Snart kommer väl även Christian hem och då blir det lite mys men även städande! DET BEHÖVS! 

Nu ska jag slita mig härifrån!


jag älskar dig



/ V♥

Kommentarer;
Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-16 kl. 18:16:44

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!