2009-09-30 | 18:11:49

shoppat!

Idag så var vi först på sjukhuset och fick reda på att Christian är allergisk mot pälsdjur. Lite tråkigt för har alltid velat ha ett djur men jag vill ha Christian mer så det gör inte så mycket!

Efter så var vi på ikea och väla. På ikea tittade vi mest runt på saker som vi skulle kunna tänka oss till lägenheten. Vågar inte gissa vad allt kommer att gå på. Bara sängen kommer lätt gå på 4000.
På väla så köpte jag en ny vinterjacka och den nya loreal true match foundationen med roller och jag gillade den supermycket. Känns inte som att man har någon foundation på sig!


Här är en bild på den nya jackan!




/ V♥

Kommentarer;
Emma

Snyggt!:D

Då vi vara snygga i våra röda parkas tillsammans;D

2009-09-30 kl. 18:32:14
Gabbe

fin jacka...fast jag har ju redan sett den innan. puss

2009-09-30 kl. 19:25:30

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!