2009-09-20 | 08:59:32

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Söndagen blir livlig och underhållande.
Själv går du dock och grämer dig över något gammalt bekymmer.



God morgon!
Igår efter att jag hade tränat så kom jag hem och duschade snabbt sen åkte jag och Christian till Biltema för att köpa ett cykelställ och lite tvättsaker till bilen. Sen åkte vi till garaget och tvättade bilen! Vi gick upp och åt sen var det dags att ta sig ner dit igen för bilen skulle vaxas. Däremot tog jag förnuftet till fånga och pluggade medan Christian fixade det!
När vi var klara med det så blev det en vända till statoil för vi skulle se hur resultatet blev! Körde en liten runda för att sen åka hem igen och sätta oss i soffan och ha lördagsmys! Vi somnade ganska tidigt för Christian för ovanligheternas skull!

Idag så skulle Christian upp och jobba och som vanligt så när jag väl vaknar så har jag supersvårt för att somna om och det var likadant idag! Försökte somna om i nästan en timme men gick inte så jag pallrade mig upp!
Tänkte ta en omgång städning här hemma och sen plugga en stund! Ska även träffa Nina klockan 12 och plugga lite! 

Vet inte vad kvällen bjuds på det får vi helt enkelt se!

/ V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!