2009-09-29 | 08:07:32

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Samarbete är nyckelordet just nu. '
På egen hand lyckas du betydligt sämre än tillsammans med andra.

Godmorgon!
Kommer inte att bli ett långt inlägg. Inatt somnade jag alldeles för sent och jag har drömt en sjujäklar massa drömmar. Inte om tentan utan om allt annat skit! Känner mig ändå lite utvilad!

Igår kände jag att jag hade riktigt ont i vänster sida, lite ovanför höften. Vet inte riktigt om man borde ta och kolla upp det?!

Nu måste jag slänga i mig mackan och cykla iväg till skolan. Efter det så blir det träning med Emma! Underbart!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!