2009-09-10 | 16:25:29

torsdag

Kräftan 22/6-22/7
En mysig torsdag som låter dig vara
riktigt kreativ och sedan ger dig en lugn, avslappnad kväll.
Igår kom vi då upp hit till Skutskär. Bilresan gick bra och jag tyckte att det verkligen inte kändes som att man åkte bil i 6 timmar! Fick endel pluggande gjort med i bilen!
Vi kom upp här vid 3 och vi fick tacogratäng till mat, är hur gott som helst med nachos och vitlökssås! Blev även efterrätt för att Iris fyllde år! Jag och Christian gick och sov lite sen skulle vi iväg på bio. Vi tittade på Sommaren med Göran. Var bättre än vad vi hade förväntat oss!
När vi kom hem så blev det tårta och sen sängen! Somnade ganska tidigt!

Imorse vaknade jag vid 8 och hurtig som man är så började jag läsa lite praktisk statistik. När han hade vaknat så kelade vi lite och sen blev det frukost.
Efter lunch åkte vi in till Gävle och gick på 9an och sen åt vi glass! Åkte hem igen och sen blev det att plugga lite till. Har bara tagit en paus från pluggandet nu! Ska väl läsa lite till!

Ikväll blir det lite käk hemma hos Lars. Blir att jag får köra för Christian har redan druckit öl med fadern sin. Blir inte mycket mer gjort ikväll!

Till helgen ska vi åka utomlands! Ska bli skönt att koppla av lite!



/ V ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!