2009-09-24 | 18:44:58

torsdag

Kräftan 22/6-22/7
Antagligen en helt vanlig, vardaglig arbetsdag för din del. En torsdag som smälter in i mängden.
Dålig uppdatering jag vet! Men just nu är det tentaperiod och jag sitter och pluggar dagarna i ända och när jag väl kommer hem är jag helt slut och slänger mig i soffan!

Ikväll så ska jag bara slappa och släppa plugget. Christian jobbar kväll så han är inte hemma vilket är väldigt tråkigt. De senaste dagarna har jag varit själv på kvällen för han har varit ute med jobbkamraterna. Hatar verkligen att vara själv! Men får väl vänja mig. Hela helgen så ska han jobba dubbelt skift! Först uppe i Ullared och sen här i Halmstad. Kommer inte se mycket av honom. Både bra och dåligt då jag måste plugga som fan!
Däremot så känns det relativt bra nu. Kan det inte till 100% men kan mycket möjligt klara tentan! Men mer plugg blir det de kommande 4 dagarna!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!