2009-09-03 | 20:12:38

torsdag

Kräftan 22/6-22/7
Torsdagen ger dig ganska många chanser men
du måste vara beredd att greppa dem helt på egen hand.


Nu var det bra längesedan jag skrev! Inget jag är väldigt glad för och det ska nu bli en skärpning!

Nu har skolan dragit igång på riktigt och jag vill jättegärna ha mina böcker. Hade blivit ett fel när jag beställde dem första gången, de hade blivit annullerade?! I generellt så är kursen änsålänge väldigt spännande och föreläsaren väldigt bra!

För övrigt så håller vi på att göra om lägenheten, eller ja måla om. Bilder kommer nog senare! Har tagit flera dagar att fixa men både jag och Christian har jobbat och sen har jag varit i skolan med så har inte kunnat göra speciellt mycket! Blir väll ett ryck imorgon efter jobbet!

I morgon blir det även träning med Emma innan jobbet. Hon har börjat plugga här uppe, eller ja hon ska göra det i ett halvår. Hon sov hemma hos oss mellan söndag och måndag och i söndags festade vi till det ordentligt. Blev god mat och nästan en hel box vin! Var så otroligt roligt! Nu när jag har datorn igen så ska jag ta och lägga in bilderna!

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på tv!

/ V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!