2010-04-01 | 18:06:58

1 år ♥

Kan ni tänka er att det är ett år sedan jag och Christian blev tillsammans?! Ett år sedan mina vänner trodde att jag gjorde ett aprilskämt på dem genom att säga att jag hade en pojkvän. Tiden har gått så sjukt fort så att det finns inte. Det var ett år sedan jag och Christian låg i hans säng och han frågade om och om igen om vi skulle vara tillsammans eller inte. Jag var väldigt velig för det var så långt emellan oss men som ni alla vet så bestämde jag mig till sist att chansa.

Första tiden i vårt förhållande var väldigt jobbig, det är verkligen inte lätt att ha ett förhållande på distans. Vi klarade det och redan till sommaren så bestämde han sig för att flytta ner hit och nu har vi bott tillsammans i ca 10 månader.

Tiden har bjudit på många skratt, mycket kärlek men även bråk och tårar. Alltså allt som ett förhållande innehåller. Jag är glad att jag vågade chansa för annars skulle jag inte fått vara med en sån underbar person som han är.

Dagen har vi firat genom att bara umgås med varandra, gett varandra presenter och påskägg (det är ju trots allt skärtorsdag). Av Christian så fick jag en kamera (har funderat på att köpa en länge så det var ju alldeles utmärkt!) så nu blir det antagligen lite mer bilder!

Nu ska jag återvända till att laga vår kvällsmat, riktigt hög mysfaktor med ljus och otroligt mycket kärlek!

Jag älskar dig Christian Hillgren ♥

/V♥

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!