2010-04-09 | 18:45:01

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Sällskaplig och riktigt angenäm fredag som handlar mycket
om relationer och om gemensamma intressen.
God kväll allesammans!

Dagen började inte bra, vaknade vid 6 och mådde rikigt dåligt. Hade haft känningar av det redan igår men då trodde jag att lite sömn skulle fixa det men ack så fel jag hade. Jag proppade i mig treo, skulle inte missa tentan idag. Jag beger mig till tentan och kallsvettas genom hela, inte kul alls. Hur tentan gick återstå att se. Hoppas verkligen på att jag klarar den för det kändes ändå ganska okej. Fast det är väl min vanliga otur i nationalekonomi. Jag tror mig kunna det men kuggar den ändå.

Nu ikväll så jobbar Christian och jag har redan riktigt tråkigt. Har däremot varit på stan och fixat lite frukt för ikväll ska här ätas fruktsallad! Vi har bestämt oss för att dra ner på allt onyttigt. Det är lättare om båda två är med på noterna.

Imorgon är det utbildning med HSIF och sen lite lekar och en massa trevligheter. Ska bli roligt!

Hoppas att ni har en trevlig kväll i den underbara solen, jag vill ha balkong!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!