2010-04-02 | 19:49:59

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Skönt romantisk fredag men det är mer fart på dagen än på kvällen.
Din energi tryter ganska tidigt.


Godkväll allesammans!
Hur har er dag varit idag? Min dag började med att jag vaknade ganska tidigt av att det var ljust ute men låg kvar i sängen och gottade mig. Vid 12 så åkte jag till jobbet och arbetade några timmar. Var full rulle idag och när jag skulle stänga butiken så var där fullt med folk så jag blev lite sen. Tur att jag ändå hann med bussen. 
Just nu så har jag en paus från pluggandet, sitter och räknar och det går väl inte allt för bra för jag är riktigt trött men några uppgifter till måste jag göra. Är dock själv hemma så det är ju inte någon rolig kväll precis men har haft 2 underbara kvällar med min älskade Christian.

Imorgon så ska vi åka till mölle för mamma och pappa har husvagnen där på påsken som vanligt. Alla systrarna ska dit och det börjar med lite vandring med matsäck och sen efter det blir det en god påskmiddag ala mamma. Ska ta med mig kameran så kommer nog att bli en hel del bilder. Jag älskar den!

Bilder från igår kommer mest troligt lite senare ikväll, om jag inte somnar.

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!