2010-04-04 | 23:27:26

God kväll!

Denna dagen har gått riktigt fort.
Jobbet gick väldig bra, jobbade med Christoffer och det var en hel del att göra men vi fixade det lätt som en plätt. Tog bussen hem och sen blev det en vända på biltema. Christian släppte av mig hemma för att sen åka vidare och fixa bilen. Mycket bilfixande på sista tiden men det är bara att bita ihop för den kommer bli så fin inför sommaren.

Jag gick upp och la mig i sängen och somnade! Sov i någon timme och sen var det dags att plugga igen. Det går verkligen bra nu känner jag. Imorgon blir det att plugga en massa teori. MASSA MASSA MASSA! Måste verkligen klara denna tentan. Orkar inte att kugga fler nationalekonomikurser, jag avskyr redan dem!

Nu ska jag hoppa ner i sängen och mysa med min pojkvän.

Vi hörs imorgon skulle jag tro, om jag inte pluggar ihjäl mig!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!