2010-04-19 | 11:06:32

måndag

God middag!
Idag vaknade jag ganska tidigt och var beredd att gå till skolan men fick ett sms av Jelena och då är föreläsningen mellan 10-15 inställd, vilket betyder att vi har en föreläsning mellan 15-17 idag. Däremot så ska vi träffas nu klockan 12 och fortsätta på vårt grupparbete och hoppas på att vi kommer någonstans idag!

Efter skolan så ska jag och Christian iväg och leta tröja åt mig för mamma fyller 55 på lördag och då är det middag på kvällen som gäller så får vara lite fin då!

Nu måste jag sätta fart, ligger fortfarande i sängen och gottar mig!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!