2010-04-05 | 19:41:28

måndag

God kväll!
Dagen idag började med att vi vaknade vid halv 9 för Christian var tvungen att åka till jobb och fixa lite. Jag började att göra vid mig och sen gick jag ner till Sandra där vi pluggade finansiellt skit! Gick upp vid halv 1-1 tror jag för att äta lite och sen tog vi en powernap som var lite för lång så jag har suttit nu i eftermiddag i stället. Har suttit från ca 4 till nu. Är faktiskt mäkta imponerad av mig själv. Nu ska jag snart lägga mig i sängen och titta på tv / läsa lite till. Imorgon blir det plugg heeela dagen. Har inte bestämt mig för var någonstans jag ska plugga än men det blir väl mest troligt på biblioteket. Kommer att vara så fruktansvärt tråkig de kommande dagarna så det finns inte!


tur att vi köpte ett bord man kunde ha iläggskivor,
annars skulle jag inte ha klarat av att plugga hemma!

/V♥

Kommentarer;
myrann

Svar: Tack :)

2010-04-05 kl. 19:50:01
http://myrann.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!