2010-04-18 | 20:13:29

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Lite lugn och ro skulle du trivas med men söndagen
blir hektisk och kanske lite väl innehållsrik.


Förlåt! Jag vet att jag har haft en väldigt dålig uppdatering senaste veckan, jag vet inte varför och ska inte skylla på någonting heller.

Veckan har gått väldigt fort iaf och det har varit väldigt mycket skola på schemat. Nästa vecka kommer det också bli mycket. Ska försöka att ta igen det jag har slöat efter plus att vi ska göra klart vårt grupparbete.
Igår så kom Alexandra hit och vi åkte på ren impuls till ullared. Vi var där i en timme och jag handlade för mest! Det var bra och välbehövliga saker. Kvällen avslutades med tacos, lite lipssjungande och filmen kogänget.

Idag när vi hade vaknat och gjort vid oss så åkte vi ut till tylösand och tittade på finfina hus. Jag vill också ha pengar så att jag kan bo så fint. Efter att Alex hade hoppat på tåget så åkte jag till gymmet för att kontrollera pengarna som vi fick in i fredags och det kändes inte som att det stämde så jag räknade om allt här hemma och till sist blev det rätt! Puh.

Nu ska jag ta och städa lite här hemma så det blir fint igen!

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!