2010-04-04 | 10:37:01

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Förmodligen handlar det i första hand om romantik,
men söndagen ger dig också en chans till lyxliv.
God förmiddag.
Gårdagen i Mölle var riktigt trevlig och bilder har kommit upp på facebook och kommer mest troligt att komma upp här med men inte nu. Var helt slut igårkväll efter den 3-timmars långa rundan, men det var skönt, så vi låg bara i sängen igår och slappade.

Idag gick jag upp med tuppen, klockan 9, och började smått att plugga. Kände att jag var tvungen att komma igång så att jag kan åka till jobbet med gott samvete. Bussen går om 40 minuter så jag får börja sätta fart här hemma nu. Sitter fortfarande i mjukisar och håret står åt alla håll som det brukar göra på morgonen. Har inte ens ätit frukost. Skärpning nu!

Ha en superbra påskdag!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!