2010-04-06 | 21:05:31

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Rörig, spännande tisdag. Du väljer en helt annan väg än den
planerade och väcker beundran hos vissa.
God kväll!
Pluggandet tar kål på mig och mitt huvud så det kommer inte att komma så vettiga ord från mig ikväll. Ska snart ta och dra täcket över i huvudet och ta nya tag imorgon. Kommer att plugga ännu längre då har jag fått för mig!
Idag har vi ialla fall fått lite städat, slängt en massa kartonger och gått ner med saker i källaren. Eller rättare sagt Christian gick och slängde medans jag sorterade vilket som skulle slängas eller inte och nu sitter vi båda två vid varsin dator. Vi är sociala mot varandra vi!

Hoppas att ni som läser har haft en riktigt trevlig kväll.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!