2010-08-29 | 22:00:36

flyttlass

Idag kom Christian hem tidigare än räknat och vi började att packa en hel del. Snacka om att det är roligare när man är två. Nu har vi totalt 9 stora kartonger, 2 små, en resväska med kläder, Ullareds-kassen med kläder och två pappkassar med kaffekokare och vi är INTE klara. Herregud säger jag bara!



/V♥

Kommentarer;
Pojkvän

1, man ser att någon gillar biltema.

2, någon har tömt sprithyllan

3, man ser mitt hål i mina strumpor

2010-08-29 kl. 22:07:32
Therese

sv: hahaha, tyckte jag med! såg inte klart den.. :D

2010-08-30 kl. 07:19:31
http://thereseliinnea.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!