2010-08-13 | 19:45:20

fredag 13/8 -10

God kväll!

Dagen har som vanligt spenderats i skolan för ytterligare plugg. När jag kom hem så la jag mig direkt i sängen och somnade såklart. Kände mig lite lat så när jag hade kommit till liv igen så begav jag mig ut på en timmes promenad.

Nu har jag chillat i ca en timme och snart ska jag plugga lite till, eller tänkte läsa igenom allt en gång och sen städa lite här hemma. Funderar på om man ska börja packa lite smått. Är ju bara 2½ vecka kvar tills vi ska börja flytta. Tiden går så fort!

Imorgon väntas jobb 12-15 och sen ännu mer plugg.
Nu ska jag ta och läsa så att jag kan njuta av fredagen fullt ut!

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!