2010-08-20 | 15:55:27

fredag 20/8-10

God eftermiddag!

Varit tyst från mig nu de senaste dagarna. Anledningen är den att i onsdags var jag som sagt på gekås och kom hem relativt sent och sen kom Elina direkt och igår var jag så jäkla trött efter att ha gjort tentan men nu är det ledighet igen som gäller. Har dock lite jobb imorgon och lite med hsif men annars är jag fri. 
 
Tentan igår gick väl ganska bra, nu väntar man bara på resultatet vilket kan ta typ 2 veckor. Jobbigt att vänta men vad har man för val?!

Vi flyttar ju snart och idag var jag och Christian och hämtade en bäddsoffa som han hade hittat på blocket, en sådan jag ville ha fast då mycket billigare än vad den skulle kostat ny. Så inatt får Elina inviga den, är ju mycket bättre att sova på den än på madrasser på golvet.

Ikväll så fortsätter jag att sortera och slänga saker. Det är väl lika bra att börja i tid när man har tiden. Är så tråkigt bara.

Nu får jag fortsätta att bädda bäddsoffan så att det är gjort i alla fall.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!