2010-08-06 | 16:50:33

fredag 6/8 -10

God eftermiddag.
Igår så var vi på liseberg, vilket kan förklara den dåliga uppdateringen. Vi var iväg redan klockan halv 10 så att vi skulle vara där när de öppnade. Det blev dock inte riktigt så för Christian missade avfarten så vi fick köra en omväg. Var där inne runt halv 12 och vi åkte ganska snart flumride och vi blev SUPERBLÖTA! Däremot var det roligt. Vi, eller killarna, spelade en massa olika spel och vi hade supertrevligt.
Var inne i kristallhallen och jag sprang rakt in i en ruta. Jag hade hittat ut och skulle bara till killarna för att skryta och då såklart pang bom, har fortfarande ont i pannan.

Igår var vi hemma runt 8 och sen somnade jag gott klockan 9 och sov till 9 imorse. Liseberg tog väldigt mycket energi från mig ja.

Idag åkte vi en snabbis till Ullared. Handlade faktiskt bara två böcker, en borste, en pincett och en veckoplanerare. Inte allt för mycket alltså. Snart anländer Sandra till Halmstad och då ska vi ut och gå. Känns skönt för det har legat lite på hyllan nu när Lars har varit här. I helgen är det jobb som gäller men bara 12-15 de båda dagarna. Sen börjar mitt pluggande igen det är inte superkul men man får bita ihop.


En bula mer eller mindre?!



/V♥

Kommentarer;
Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-07 kl. 13:18:15
http://tvminnen.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!