2010-08-04 | 19:54:52

härlig kväll

Hejhej!

Jobbet idag gick bra och vi hade ganska kul jag och Christoffer. Var hemma lite innan 5 och påbörjade maten, korv och stroganoff med ris och det blev väldigt bra (Det var faktiskt första gången jag gjorde det). Efter maten chillade vi ett tag och sen begav  vi oss till gokart banan och körde några varv. Var snuskigt roligt och jag kom på tredje plats, vet inte om jag ska vara nöjd eller inte för vi var bara tre stycken ju. Men snabbaste varvet var jag bara 2 sekunder efter. 

Bjuder på en bild från prispallen!
Nu ska jag tagga inför Liseberg imorgon och även planera vilka jag ska åka (typ alla utom uppskjutet, nersläppet och kanonen!)


Christian är ledsen för det var riktigt jämt mellan han och lars!

/V♥ 

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!