2010-08-14 | 20:24:34

lördag 14/8 -10

Tja!
Just nu ligger jag i sängen och pausar från pluggandet, har dock blivit en massa pauser ikväll men det är inte kul att plugga själv. Saknar faktiskt Hanna och Nina!
Jobbet idag gick snabbt och bra, hoppas på samma imorgon. Efter jobb så blir det plugga igen, det är lite skönt när Christian jobbar kvällar för jag kan sitta och plugga utan att jag blir störd eller få dåligt samvete.

Funderar på om man ska gå ut och ta en liten promenad ikväll också, om det inte regnar för mycket. Ska försöka gå ner lite mer i vikt för om 3 veckor är det dop för lille Elias och moster Viktoria vill gärna se bättre ut.

Jag bjuder på en sleden bild! Hoppas ni njuter av den...  

/V♥

Kommentarer;
Diana

Åh! vem utav systrarna är det som har fått barn? :D

2010-08-15 kl. 21:48:53

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!