2010-08-21 | 09:00:51

lördag 21/8-10

God morgon!
Jag är uppe med tuppen idag igen, dock denna gången för att både Elina och Christian skulle vara iväg tidigt så jag sitter själv nu och väntar på att klockan ska gå så att jag kan hoppa upp på cykeln och bege mig mot jobbet.

Igår blev det en del packat, fick faktiskt ihop 3 stycken lådor. Däremot så är en låda full med mina väskor och jag som trodde att jag inte hade mycket väskor. Kanske tur att jag inte köpte någon på gekås när jag var där i onsdags. Jag ska fortsätta att packa idag och tänkte köra på garderoberna, de kläder som jag inte använder ska ner så är det klart.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Christian ska åka till min syster och sova där inatt och Elina ska på kårpuben så  om jag inte hittar något att göra så är det lonley-night. Inte helt fel det heller men kan bli tråkigt.
Tiden får utvisa hur det blir.

Ha en bra dag!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!