2010-08-28 | 07:50:22

lördag 28/8-10

God morgon!
Vad gör jag uppe nu typ lite innan 8 kan man undra?! Jo jag fick sms 7.20 och jag har super svårt att somna om och idag gick det verkligen inte så jag gav upp det och pillar lite med datorn. Sen somnade jag ganska tidigt igår så jag har fått mina 8 timmars sömn i alla fall.

Igår blev det en vända på stan med My, Christian har börjat kalla mig för hemmafru för det enda jag gör är att pilla i lägenheten och sen gå på stan och shoppa, lite kul faktiskt.
På kvällen kollade vi på The Bounty Hunter som var en helt okej film, ganska rolig men slutet var sådär. Sevärd helt klart.

Idag ska jag en snabbis till parken och titta på när nollorna badar, det är sista dagen på nollningen nu så då är det den traditionella regattan dvs. man ska bygga en båt och paddla över nissan hämta flaggan och sen paddla tillbaka. Efter det ska jag inhandla lite alkohol för ikväll blir det fest som fan, vet inte om vi drar till kåren (mest troligt inte för vi har inga biljetter) eller om det blir en vända till stan. Hoppas nästan på stan för då har man nära hem ikväll!

Nu ska jag hoppa ner bredvid min sovande pojkvän och vila lite till.

/V♥

Kommentarer;
myrann

Svar: Så länge du kan göra kaffekokarn i badkaret så räknas det som pool! Hahahhaha :D

2010-08-28 kl. 09:06:47
http://myrann.blogg.se/
Therese

allt bra med dig? :D

2010-08-28 kl. 10:12:40
http://thereseliinnea.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!