2010-08-30 | 09:46:44

måndag 30/8-10

God morgon!
Hoppas att allt är bra med er läsare, idag skiner solen här i alla fall. Älskar att vakna upp, titta ut och se en blå himmel. Då vet man bland annat att man slipper cykla i regn!
Idag är det första föreläsningen på det sista året här uppe och det börjas med en mjukstart 13-15. Jag börjar med att läsa jöken och det ska bli riktigt kul. Har bara skola 3 gånger denna veckan och det är idag (såklart), imorgon och på fredag morgon. Detta betyder att vi har gott om tid att komma i ordning i lägenheten. Mamma och pappa kommer nog och hjälper till på onsdag kväll. Vi kom på att det kan bli lite för mycket för våra två ryggar att bära allt.

Märker att det har blivit en hel del inlägg om vår kommande flytt men det får vi leva med. Kommer däremot inte att bli några bilder från i helgen förrän vi flyttar för jag har, smart nog, packat ner sladden till kameran.

Nu ska jag snabbt göra vid mig för om 45 minuter kommer tjejen som ska ha min lägenhet, ska visa henne runt på området så hon vet hur saker och ting fungerar.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!