2010-08-09 | 20:40:59

måndag 9/8 -10

Godkväll!
Halva dagen idag spenderades i skolan, det gick väl framåt men inte superbra än. Har dock 1½ vecka till på mig så det ska väl gå.
Annars idag så har jag och Christian varit och kollat på bäddsoffa men det vi hade siktat in oss på var inte riktigt så bra som vi trodde så vi struntade i det. Måste snart hitta något som passar vår smak för snart flyttar vi!

Nu ska jag snart ut och gå, sen blir det dusch och sängen. Ska upp tidigt imorgon för att vara i skolan och plugga. satsar på att vara där senast 9. Önska mig lycka till.

Ha en superbra kväll allesammans!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!