2010-08-07 | 00:12:39

nattinatt

Blev inget läsande idag utan jag gav mig inte och jag har kommit en bit på min nya design men är inte riktigt nöjd ännu så ska fixa det sista nu någon dag framöver. Fick även mitt photoshop att fungera idag igen, har inte orkart pilla med det innan men nu så.

Väntar just nu på att Christian ska komma hem så att vi kan ta och somna, gissar på att han är pigg men det är verkligen inte jag. Fast grannen har fetefest så undrar hur snabbt man egentligen kommer att somna.

Nu ska jag ägna mig åt tvn. Godnatt!

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!