2010-08-28 | 16:37:33

parteeey

Här sitter jag och tar en paus ifrån sminkandet, ikväll är det fest med stort F. Vi vet väl inte riktigt vad som händer men det är väl det som gör det hela lite mer roligt?! Ska dra till Hanna eller My sen när jag är klar och sen är det oklart.

Imorgon har jag inte ett skit planerat, ska väl bara vara bakis och packa. Bra framtidsutsikt!

På måndag börjar skolan igen, sommaren har verkligen sprungit förbi! Det är både positivt och negativt, ska bli kul att komma igång igen men skulle inte ha varit helt fel med lite längre lov.

Nu får jag fortsätta att göra mig snyggare.
Ha en supertrevlig kväll ikväll!

/V♥

Kommentarer;
Therese

Sv: Så bra! Jo, med mig är allt bara bra :D några planer för idag? :D

2010-08-28 kl. 19:43:57
http://thereseliinnea.blogg.se/
myrann

Svar: Haha jo så är det nog :P

2010-08-29 kl. 10:53:38
http://myrann.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!