2010-08-17 | 20:38:24

schleeeden

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på tvn, är så jädra sleten så det finns inte. Var en sväng hos hanna-banana innan och pluggade lite till och just nu känns det skitbra, verkligen skitbra. Så nu ska jag äntligen försöka bli av med tentan efter att ha haft den efter mig i snart 1½ år. Nu ska jag försöka städa upp här för imorgon kväll kommer Elina, hon är en NOLLA i år. woopidooo! 2 år sedan jag var det, tiden går riktigt fort!

Amanda, jag pluggar till ekonom i Halmstad och har minst 1 år kvar.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!