2010-08-26 | 14:35:08

shoppingtur

Jag har precis kommit hem från en tur på stan med My. Vi började med att äta lunch, det var nog den äckligaste salladen jag har ätit på länge, och sen blev det en massa fönstershoppande. Jag letade speciellt efter en trench att ha nu när det börjar bli höst och har suktat efter hms för 299 kr men den var slut på webbshoppen så hade gett upp hoppet. Men sen när jag väl var på hm så hittade jag två snygga trench och fick beslutsångest. Valde den jag hade tittat på innan och det mest positiva var att jag har gått ner en storlek. Är det inte helt fantastiskt?! Det var faktiskt det enda jag shoppade idag. Får hålla i pengarna tills det att vi har handlat allt till den nya lägenheten. Lääängtar som fan!

Slänger in en sliten bild på mig i jackan.

/V♥

 


Kommentarer;
myrann

Svar: Tack gumman! Hur går det för dig med skolan? Hur mycket har du kvar? :)

2010-08-27 kl. 16:12:24
http://myrann.blogg.se/
myrann

Svar: Jag slutar september nästa år! Så jag har inget sommarlov :( Tur mamma och pappa ska bygga pool till våren iallafall. Mycket mer lär man inte hinna med.

2010-08-27 kl. 16:25:56
http://myrann.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!