2010-08-15 | 11:22:03

söndag 15/8-10

Inatt hade jag otroligt svårt för att somna men john blund kom väl runt halv 3-3. Dock så vaknade jag vid 8 som vanligt. Förstår ibland inte min kropp, om man somnar sent så ska man vakna sent. Nu ska jag snart bege mig till jobbet och efter det så ska jag plugga tills Christian kommer hem. Ska varken ha igång datorn eller tvn för blir bara distraherad. Det enda jag ska ha igång är radion. Ska verkligen försöka hålla detta fast någonstans så vet jag att det är 50/50 att jag sätter på antingen tvn eller datorn. Har inte så bra självdisiplin känner jag.

Ha en underbar söndag!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!