2010-08-29 | 11:43:02

söndag 29/8-10

God middag!

Gårdagen var riktigt rolig kan jag säga. Blev en rejäl förfest hos Emil och sen vidare till Morfars. Innan morfars så köpte vi korv och sen försvann korvgubben och då övertalade Hanna att My skulle ta en korv till henne. När My håller på att ta korven så kommer gubben springandes och frågar vad hon gör. Skit dumt men kul.
Inne på morfars var det först ganska lite folk men sen hittade vi ett par grabbar och det visade sig att en av dem var från ängelholm och kände en gammal kompis. Ganska kul. Jag tror att jag var hemma runt 2 halv 3.

Idag vaknade jag 9 och kunde verkligen inte somna om. Det är nog den första gången jag vaknar av att kyrk-klockorna ringde. Har aldrig hört dem men såklart idag gjorde jag det. Har dock legat och myst kvar i sängen med en underbar pojkvän.

Idag står tvättning på schemat och fortsatt packning. Ska tvätta om 20 minuter så borde kanske sätta fart med att klä på mig och sortera tvätten.

Bilder från igår kommer lite senare.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!