2010-08-08 | 09:54:52

söndag 8/8-10

God förmiddag.
Har varit vaken ett tag och bara chillat. Ska alldeles strax hoppa in i duschen innan jag ska cykla bort till jobbet, jobbar 12-15 idag igen så det är ganska skönt. Igår när Christian hade kommit hem så åt vi upp pizzan sen i fredags, vi fuskade ganska mycket med maten när Lars var här men ibland måste man unna sig. Sen låg vi bara i sängen och kollade på tv och vi bestämde oss för att försöka somna ganska tidigt. Den blev väl halv 12 så jättetidig blev det inte.

Efter jobbet idag så har jag inte den blekaste om vad som händer, vi får se helt enkelt.

Bäst jag hoppar in i duschen så att jag kommer i tid.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!