2010-08-10 | 14:17:24

tisdag 10/8-10

God eftermiddag.

Sitter och pluggar nu som fasiken men tog en liten bloggpaus, eller rättare sagt en internet paus. Kom inte upp tidigt för vaknade när Christian kom hem och kunde inte somna om, däremot så var jag här 9 istället. Ska sitta nu fram till 3 och har 3 sidor kvar att skriva av sen är jag typ klar för dagen, ska dock läsa när jag sitter och jobbar i gymmet. Bjuder på lite bilder fast att jag vet att det inte ser ett dugg roligt ut!


/V♥

Kommentarer;
Nina

dom där bilderna ser ju ut att vara tagna av en riktig mästerfotograf hihi

2010-08-14 kl. 11:54:53
http://ninanorlin.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!