2010-08-24 | 19:55:00

tisdag 24/8-10

Tja!
Tag sedan jag skrev men har verkligen inte haft tid.
I lördagskväll så blev det en spontanutgång och jag hade supertrevligt. Det var mindre trevligt att gå upp halv 8 i söndags för att hålla i lekdagen för nollorna. Blev snabbt hem och sen vidare till vår kirrkväll för våra ekonomnollor, de var en aningen stela till en början men alkohol löser det problemet. Jag festade verkligen till det men på grund av dålig ekonomi och att jag var supertrött så stack jag hem istället för ut på stan. Bilder från kvällen kommer senare.
Igår eftermiddag så åkte vi hem till Klippan och hade trevligt med Alex och Pappa.

Nu jobbar jag i gymmet och det är faktiskt väldigt lite att göra. Har gjort en del nödvändiga saker redan men nu är det väldigt dött med jobb. Stänger gymmet om en timme så hoppas att tiden går snabbt.

Sen ikväll ska jag fixa med överlåtelse papper så vi får internet och sånt i nya lägenheten. Flyttar om bara en vecka nu, tiden går riktigt fort.
Nu ska jag jobba vidare!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!