2010-08-31 | 11:44:36

tisdag 31/8-10

Kan ni tänka er att augusti redan är förbi?! Vart tar all tid vägen?
Det känns som att man precis fick "sommarlov" och man hade hela sommaren framför sig och nu går vi in i september och det blir höst. Det är lite skrämmande att tiden kan gå så jädra fort.

Imorgon är det i alla fall dagen D och vi har i princip packat allt nu. Det som inte är packat är småsaker som man kan slänga ner i en pappkasse om det skulle behövas. Imorgon ska vi upp tidigt, redan klockan 7 för klockan 8 går bilen mot Väla och det nya IKEA där vi ska vara klockan 9 för att vara bland de första in (lite av Christians påhitt). Sen blir det att få nycklarna och själva flytten börjar. Jag undrar hur mycket jag kommer kunna sova inatt. Man är som ett barn kvällen innan julafton.

Nu ska jag sluta jiddra om vår flytt och ska gå och göra vid mig för om en timme bär det av mot skolan för ännu en jöken föreläsning. Sen ikväll blir det jobb på gymmet 16.30-21.30.

Vet inte riktigt hur uppdateringarna kommer att vara nu de närmaste dagarna men jag lovar att jag ska ta foto under hela processen!


blev en bild från balen för att fylla ut lite!

/V♥

Kommentarer;
Therese

sv: jodå, med mig är allt bara bra! vad gör du? :D

2010-08-31 kl. 15:53:30
http://thereseliinnea.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!