2010-08-03 | 11:18:28

tisdag 3/8-10

God morgon / förmiddag!
Vaknade redan vid 9 idag men har legat i sängen fram till nu och läst ut Elsas mode, en ganska bra bok om jag får säga mitt. Funderar på att köpa en ny pocket bok idag när jag har jobbat klart. Har fått en liten dille på att ligga och läsa för att ta det lugnt. 

 Ska inte gå till jobbet förrän om en timme och jobbar bara fram till 4 idag så ett riktigt glassigt pass. Sen blir det hem och städa lägenheten för ikväll kommer Christians kompis Lars hit och stannar några dagar. Ville egentligen till Liseberg då men känns inte så vettigt då vi max kan vara där i fyra timmar. Tråkigt men sant.

Nu ska jag göra vid mig och slänga något i magen så att jag är fit for fight för jobbet.

Ha en bra dag allesammans.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!