2010-08-12 | 08:58:43

torsdag 12/8-10

God morgon allesammans!

Är uppe med tuppen idag och sitter redan i skolan, har dock inte börjat plugga men det ska jag så fort jag har skrivit klart detta.
Igår så kom min storasyster med familj på besök och det blev en fika och ett gokart-race. Jag körde mot Christian och Mattias och såklart förlorade jag, däremot tycker jag det är svinkul att köra. När de hade åkt hem så skulle jag och Christian börja packa lite smått men vi somnade på sängen. När vi vaknade igen så mådde jag inte 100 och det blev bara värre. Kallsvettades och mådde riktigt illa. Jag var en riktig tråkmåns mot Christian, men så är det ibland.
Idag när jag vaknade så mådde jag hyffsat bra och nu ska jag påbörja min pluggning, fick dock inga bilder igår för kameran låg i andra väskan, illa illa.

Hoppas ni har en bra dag, ser ut att bli ganska fint väder idag.

/V♥

Kommentarer;
Cecilia

Snygg design. Din mamma gläds med dig att det går bra för dig (och för Christian också förståss) och att du är en duktig tös och glöm inte det....

2010-08-12 kl. 11:15:07

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!