2010-08-26 | 09:41:56

torsdag 26/8-10

God morgon!

Var uppe ganska tidigt idag, vaknade redan klockan 8, och sen dess har jag inte gjort något vettigt. Har fortsatt på emmas design men tar bara lite i taget måste ha tid till att packa med.

Dagens planer är nästan obefintliga, det enda som jag verkligen ska hinna med är att packa en kartong fullt med en massa saker vi har i en garderob. Borde inte ta allt för lång tid faktiskt. Tycker faktiskt att det börjar bli jobbigt att packa för jag vet inte längre vad vi behöver packa och om vi kan packa det. Tycker det är jobbigt att slänga en massa saker med men sånt är livet.

Nu måste jag äta frukost så att min mage slutar kurra.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!