2010-02-26 | 09:46:58

fredag!

Kräftan 22/6-22/7
Trevlig fredag som antagligen bjuder på familjeliv och
 mysiga ögonblick av olika slag. Du är kreativ.

Nej jag är inte död! Har bara haft supermycket i skolan så jag har varit helt slut på kvällarna.

Igår åkte vi upp till skutskär. Det tog 1½ timme längre tid än väntat men det berodde på vädret och en jäkla lång trafikstockning i stockholm som vi stod i ca 30 minuter. Usch säger jag bara. När vi kom fram så fick vi super godmat och sen tittade vi på bröllopsfotografen. Iris gav upp först och sen somnade jag efter lite mer än halva.

Somnade gott inatt men har sovit lite halv bra, nu är man van vid att ha större säng och två täcken men jag kommer att vänja mig och sova som en stock de andra nätterna känner jag på mig.

Jag vet inte riktigt vad som händer idag på dagen, ska väl ut och utforska snön. Här uppe är det vallar som är lika höga som jag(!), och då är det bara den snön som har hamnat på Pär och Iris uppfart. Sen ikväll så ska vi åka och titta på Brolle, har verkligen längtat efter det.

Nu ska jag väcka min älskade Christian så att jag kan få lite mat i magen!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!