2010-02-19 | 11:59:28

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Trist start på fredagen, men kvällen ser mycket lovande ut.
Särskilt om du längtar efter romantik.
God middag!
Jag sitter för tillfället i skolan och gör ett grupparbete och det går väldigt bra om jag får säga mitt. Jag sitter och gör alla figurer och de andra står för texten så det går framåt. Efter detta är dagen ganska oplanerad men jag kommer som sagt att plugga och ikväll blir det myskväll. Det var antingen det eller att åka till klippan men vi orkade inte riktigt att åka ner. Så det blir mys med os-tittande, kul att det blev ett brons igår!

Nu ska jag vara flitig igen och hjälpa Sofie!

Vi hörs nog senare idag!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!