2010-02-27 | 20:37:54

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Du får mycket gjort. Dina praktiska sidor löser många problem just nu.
Dessutom en romantisk kväll.
Godkväll!
Gårdagen var superbra och Brolle var sjukt duktig, helt klart en sevärd musikal. När vi kom hem så hade vi lite mys med kex och ost innan vi gick ner och tittade på curlingen. Jag somnade ifrån som vanligt men det gjorde även Christian så det gör inte så mycket.
Imorse vaknade jag vid 10 men sömntuta till pojkvän ville sova längre men vi lyckades få upp honom vid 11, då blev det en snabbdusch och sen pannkakor till brunch. Efter det så åkte vi till Valbo, skulle egetnligen ha hittat något fint att ha på mig imorgon på båten men det gick inte riktigt min väg det där.
När vi kom hem så väntades det 3 rätters middag och gud så gott det var, magen är fortfarande helt svälld. Killarna sitter där nere och tittar på hockey medan jag och Iris sitter vid varsin dator och kollar facebook.

Imorgon ska vi som sagt iväg och åka båt, det blir säkert lika trevligt som förra gången.

Nu ska jag njuta av denna lördagskväll, ha en fortsatt trevlig kväll ni därute!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!