2010-02-20 | 14:03:52

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Romantisk och skön lördag som bjuder på en del riktigt
oväntade komplimanger och annat trevligt.
God middag!
Idag vaknade jag runt 10 men låg kvar och gottade mig ett bra tag för att samla krafter för att orka plugga. Nu har jag gjort klart en av c-uppsatserna men har kvar en så det är bara att bita ihop och göra det men jag ska alldeles strax åka till gymmet på skolan för att sitta där med Emmy. Ska försöka lära mig att stänga med.

Kvällen kommer att bestå utav att städa och plugga, kommer att kunna göra det ostört för Christian jobbar.

Nu måste jag skynda mig, ha en bra dag!


bjuder på en lite halvflottig bild idag!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!