2010-02-15 | 12:32:24

måndag

God middag!
Idag vaknade jag redan klockan 9 fast att jag är ledig från skolan idag. Medan jag låg och väntade på att Christian skulle vakna så pluggade jag lite.

På schemat idag så står träning, årmöte, plugga och läsa lite Snabba Cash.
Jag kan verkligen rekommendera den boken, har inte sett filmen ännu. Man fastnar direkt i den och man får följa 3 personer och deras kriminalitet. Det bästa är att varje kapitel slutar så jäkla bra så måste man läsa vidare. Jag gillar även upplägget i boken, det är uppdelat så att dessa tre personer har var sitt och det går löpande, var tredje kapitel alltså.

Blir inget horoskop idag heller för de hade gjort om horoskopet så det passade inte riktigt mig.

Ha en fortsatt trevlig dag!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!